lördag

Ledig helg o de känns bra, sovit 6 timmar i natt så de va bättre än dom andra nätterna i alla fall.
Idag hade jag tänkt åka till Glommersträsk Möbeloutlet men vädret är inte de bästa så jag hoppar över de...ska ju på IKEA imorgon. Vi ska hämta hem valpen o tar två flugor i en smäll då. Åker tidigt och kommer hem sent. Vi tar barnen med oss. Långt att åka tänker ni kanske men kan man åka 138 mil enkel väg till skåne så kan man åka 30 mil lätt som en plätt. vi är ju hemma på kvällen igen. Ska handla lite smågrejor bara. LÄR ju vara gott om folk där. Lönehelg och Mors dag.

I eftermiddag ska vi på Kalas hos Erika som fyller 6 år.

Barnen sitter och målar nu och de ser dystert ut utomhus så de blir nog mest att vara hemma annars idag.






Själv har jag inte kommit längre än till kaffekoppen, datorn o snuset...
Men nu ska jag sätta fart..kanske;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0