duktig kille

Melwin sov hela natten från 20.30-08.00 i sitt eget rum. Han var såå stolt när han vaknade och ropade efter pappa:)

Idag är en "ledig" dag, i alla fall från jobbet. Har sovit gott i natt men föregående tre nätter har jag bara sovit mellan 4-5 timmar. Har haft såå svårt att somna på kvällarna fast att jag gått o lagt mig i god tid. Tankarna snurrar bara runt så fort jag går och lägger mig, mycket att tänka på just nu och inte blir de bättre av att det är ljust nu i stort sett hela dygnet. Men jag vill absolut ha ljuset för de blir man ju bara piggare av men inte roligt att ligga o kolla på klockan o veta att man snart ska upp. Sova på dagen har jag svårt för..menmen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0