Söndag

Mickes födelsedag idag:)
Vi hade kalas igår och hade folk här från 10-22...mycket trevligt o snuskigt goda smörgåstårtor,ananaspajen kan jag inte uttala mig om eftersom jag var duktig och inte smakade den:)

Idag blir de lite lugnare firande men vi har massor av tårta kvar, men den ska ätas upp idag. Jag åt 2 bitar igår så jag ska inte äta någon idag.
Ska bli spännande o se om jag har gått ner något på tisdag, men enligt min våg så har jag de , hurra:)

Åh vad jag längtar att åka till IKEA.
Har ju gått över till månadslön nu så denna månad får man ju dubbla löner och då ska jag baskemej ha råd
att åka till IKEA:))


Två såna lampor i glas hade varit fina över köksbordet

Hylla med backar till Melwins leksaker




Kommentarer
Postat av: Sussi

Grattis till farbror Micke!!

Alltid skoj att åka till IKEA. Ska ni till Haparanda eller Sundsvall? Vi åker i april till Haparanda, brukar åka dit 2ggr per år, samtidigt passa på att hälsa på Kjelles kusin som bor några mil från Ikea :)

Snygga lampor, hoppas dom finns kvar.

Kramiz

2011-03-06 @ 17:31:20
Postat av: Tina

Vi åker till Haparanda:)

2011-03-07 @ 21:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0