Nyårsafton 2010

Hade en trevlig nyår med våra norska grannar..


God mat,kalkon och grillat



Micke sitter bakom lampan:)
Sen har vi Christian, Junare, Conny, Olga och Erik





Elina och Leandra



Vi hade roliga lekar, charader, viskleken, jag har aldrig-leken...:)



Drack sådär lagom mycket, fast jag tror att dom försökte fylla mig...men jag drack bara små
klunkar så dom märkte inget:)
Därför är jag relativt pigg idag och det är INTE dom..dom hade tydligen festat till kl 7 och sover än:)



Sen smällde grannarna lite raketer...
Barnen somnade vid halv ett och sov till...hör o häpna 10.30:) Så skönt..

Mitt nyårslöfte är: Att vara ute och röra på mig lite mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0