Mitt otroligt spännande liv

Ja de är väl inte riktigt SÅ spännande ändå..

Jobbar även denna helg.

På måndag ska jag klippa mej det är den veckans höjdpunkt och jag ska försöka mig på att klippa
ganska mycket så det inte bara blir topparna liksom, brukar bli de..nä lite kortare variant ska det bli..

Ska även börja på viktväktarna:) Ska bli kul...är lite less på GI nu och vet ju att VV funkar...

Melwin kanske eventuellt har fått vattkoppor...hittade en ynka prick på magen så vi får se om det blir fler eller..


Kommentarer
Postat av: Annicka

Kom igen nu o klipp dig lite ny frisyr. Det växer ju ut igen.

Kram

2011-01-30 @ 20:26:36
Postat av: Tina

joo jag lovar;)

2011-01-30 @ 21:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0