tiden går..

Robin fyller 23 år idag..hurra♥

Tyckte nyss att jag var 15 år o fick min förstfödde son...stor var han o lång 4340 gr och 52 lång...minns det som igår..de va inte lätt att få barn så tidigt men på något sätt gick de ganska bra ändå..

Första månaderna bodde jag på ett såkallat mödrahem utanför Lund..undra om de finns kvar?
Där skulle dom hjäpa mig första tiden o se att jag klarade av allt de praktiska som man inte har en aning om när man får barn, o speciellt inte när man är så ung. Efter jag bott där fick jag min första lägenhet, en trerummare på koppargården...den lägenheten finns inte kvar för dom husen revs senare...

Hoppas du får en bra födelsedag ♥




Kommentarer
Postat av: Thessan

Stilig son du har ;)

2011-04-12 @ 21:19:28
URL: http://stronglove.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag vet:)

2011-04-18 @ 12:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0