Såå besviken..

Min mamma o Robin skulle ju komma hit o hälsa på oss nästa vecka, o vi har sett fram emot detta jättelänge, både jag o barnen.
Igår ringer Robin o säger att han inte kan komma för att han har fått en kallelse till ett möte på socialen( och går han inte dit får han inga pengar den månaden)ändå hade han frågat dom några veckor tidigare om de skulle gå bra att han åkte hit...så besviken men inte ett dugg förvånad egentligen..har inga bra erfarenheter då de gäller sociala myndigheter:(

Så nu kan han inte komma, plus att tågbiljetten INTE är av-el-ombokningsbar så flera tusen kronor åt helvete som min mamma dessutom betalt...helt jävla otroligt...

De positiva är att mamma tänker åka hit i alla fall...hon va jättenervös för att åka ensam men hon skulle göra det i alla fall..

Ja , de blir inte alltid som man tänkt sig ...

                                                      

Kommentarer
Postat av: Annicka

Så tråkigt. Typiskt dom. Dom kan väl ha ett jävla möte precis när som helst. Men om han fått ok av dom hade jag gett dom biljetten, så får dom betala din mamma pengarna!!!!! Nån jävla rättsvisa får det väl finnas.

Skönt att Anette kommar iaf:)

2010-05-26 @ 22:18:48
Postat av: Sandra

Neeej fan vad tråkigt :( Otroligt otroligt jävla dåligt av soc! Fy fan.

2010-05-27 @ 23:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0