Dag 1 -presentera mig själv

Okej jag antar denna utmaning, blir säkert kul.

Jag heter Tina och är född och uppvuxen i Landskrona. Växte upp med min mamma och pappa, Dom skildes när jag var kring tio år. Var mycket hemma hos min mormor o morfar under min uppväxt, där kände jag mig trygg eftersom man pappa var alkoholist och min mamma ofta hade depressioner. Jag har inga syskon, fyra halvsyskon.

Fick barn som 16-åring o blev mamma till världens finaste Robin<3
Amanda föddes 1994-en efterlängtad liten flicka<3
1999 lärde jag känna Micke från Norrland o blev kär i honom o flyttade hitupp januari 2001 ..alltså snart tio år sen...kors i taket
2003 föddes finaste Elina<3
2007 Melle Melon<3
Nu jobbar jag i hemtjänsten o trivs med det, scrappar på fritiden..
Ja va ska man mer skriva?
INget som ni inte redan visste men...hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0