Grått

Verkligen grått ute idag, har varit de i tre dagar nu o de känns som att hösten redan e på väg.
Idag är jag ledig o sen jobbar jag ons-lör. Sen vet ja inte hur de blir med jobb eftersom alla ordinarie personal kommer tillbaka från semestern på måndag. Får ja inte jobba på Måndag måste jag ner på Arbetsförmedlingen på en Infoträff om en utbildning som snart startar, VILL verkligen inte de.
Har ingen lust att pendla 12 mil om dagen för att gå skola. Räcker att Micke pendlar 10 mil om dagen till jobbet. Men har väl inget val antar jag. Suck. Önskar att jag hade ett fast jobb så att man kan börja planera livet efter de o inte som nu att man aldrig vet om man ska jobba eller inte..

Får se om de blir scrapträff ikväll...OM ja kommer ihåg hur man gör:) Har inte haft framme grejerna på ett bra tag nu..



Melwin äter våfflor hemma hos Robin i hans lilla tvåa..:)


Här somnade han mitt på gräsmattan i värmen


Fin bild från Borstahusen som Amanda tagit

Kommentarer
Postat av: Annicka

Alla ställen är bra för att få barnen att äta:)

2010-08-10 @ 20:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0