söndag

En väldigt långsam helg, jobbade några timmar igårkväll, skönt att komma hemifrån några timmar.
Va dock skräckslagen hela kvällen pga en jobbarkompis skrämt upp mig några veckor innan om att hon hört konstiga ljud på kvällarna på jobbet, spökar tydligen där, livrädd för sånt men ändå vill ja höra historierna om de...sjukt..

Idag ska jag gå på bio helt SJÄLV, ska se Flickan som lekte med elden, hoppas den en bra o JA , jag ska köpa en stor påse godis o njuta av att få vara själv några timmar...skit i GI, nya tag imorgon. -17 kilo har ja gått ner nu:)

Micke är o jagar o jag försöker hålla mig vaken o funderar på om ja ska klä ungarna o gå ut men de är så kallt. -5 grader just nu, men sol o vindstilla i alla fall..



Så här glad blir man när man får äta lunch på Frasses:)


Snodde en bild från Amanda, hon är riktigt duktig på att fota

Ha en fortsatt trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Annicka

Gud så mysigt och en bra film har du valt oxå. Tycker du gör helt rätt. Sitt du i lugn och ro och titta på film och ät ditt godis. Det förtjänar du.

Kram Annicka

2009-10-11 @ 10:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0