Äh..

De blev ju ingen bingo för mig, dom ringde ut mig från jobbet.
Jaja då tjäna ja ju nån hundrig där i stället:)

Idag åkte vi till Stavaträsk så Elina fick leka med Elvira en stund, har inte varit där på länge heller
så de passade ju bra att göra när Melwin va på dagis..
Gott fika hade Camme gjort också...nu får ja ta o skärpa mig..
De får bli en ny socker-avgiftning på mig nu...tillbax på Fas Ett på GI...suck

Annars har dagen varit ganska lugn...
Tog en promenad hela familjen hem till Jennie på eftermiddan o Melwin fick världens utbrott när han skulle klä på sig...han slängde sig på golvet o bara skrek, hur lätt är de att klä han då?
Micke fick nog o gick ut med honom på gården o ställde han där o gick in igen...melwin kom in ganska fort igen o frös stackarn o då ville han minsann ha på sig kläderna..hehe
När vi kom hem så pratade han om sin taskiga pappa o sa-utan kläderna-hela kvällen, gullunge.
Tur att pappa ibland får vara den elake o tjatiga o inte bara jag, känner mig som en surtant större delen av dagarna faktiskt:(

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: C

Tack för dom fina orden! Elvira tyckte de va super kul å ha kompis en stund, å jag uppskattade erat besök! Måste bli bättre på att träffas!!

Kram

2009-10-15 @ 15:23:00
Postat av: Tina

Håller med om de:)

2009-10-15 @ 22:32:12
Postat av: Thessan

Haha kan inte låta bli och skratta när han vart utställd på gården :) förstår att talamodet försvinner både på dej och karln din tillslut :)

2009-10-18 @ 16:15:54
URL: http://stronglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0