Åh denna natt, vilken underbar natt...

Jag tror jag blir knäpp snart...jag som tyckte Melwin vaknade ofta innan , ca en gång i timmen, men nu dom senaste två nätterna har han vaknat var 20 onde minut...man blir ju helt galen till sist....jag brukar ligga i min säng o sträcka in min hand genom spjälorna till honom, så när man vaknar=stiger upp på morron är man helt mörbultad... Crying Into Tissue 

Vi är då sjuka hela högen här med, bara Amanda som inte trillat dit ÄN, men de blir väl lagom till skolan börjar antar jag.

 Kicking Dirt 


  

Gott med glass när man e sjuk...








Kommentarer
Postat av: jennu

God fortsättning till er med!Känner igen det här med sömnen...men Saga vaknar inte fullt så ofta. Ska nog snart köpa annan säng. Har hört många som säger att de sover bättre när de kommer från spjälsängen...men kan man ha sån tur?

Kram

2009-01-05 @ 20:39:09
Postat av: Carola

Ajdå är ni åxå sjuka. Hoppas ni kryar på er snart. Lillan sover någorlunda. Visst vaknar hon några gånger på natten men då är hon så glad och oftast så somnar hon om. Kram

2009-01-06 @ 09:20:20
URL: http://svelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0