Tråk..

Ja allt känns så tråkigt just nu..
Händer inte så mycke....Har fått en egen rad på Gembot..varar i sex veckor..skönt med ett schema så man
kan planera livet lite bättre men jag hade nog hellre jobbat i Hemtjänsten. Roligare att jobba med lite friskare o "klarare" människor..men det kanske är en vanesak...
Annars e allt som vanligt, Micke o jag jobbar om vartannat, ibland hinner vi träffas o säga Hej i dörren mellan jobb-jakt o allt vad det innebär..
Har just smällt i mig lite kladdkaka..mätt som en gris nu..barnen sitter och äter sitt efterlängtade lördagsgodis o snart ska dom i säng..
Få se om jag tar mig en öl eller en cider i min ensamhet( Micke är o ser hockey)..

Elina har varit i farten o fotat sig själv:)

Så här glad blir man när man får vara på badhuset:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi kan starta upp en tråk-klubb. Du får vara ordförande och jag är kassör. Marie hänger säkert på med hon också. Kanske hösten som gör sig påmind...

2010-09-18 @ 21:41:29
URL: http://mephala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0