Snodd från dotterns blogg

HAR DU:

Ett förhållande
: ja
En bästa vän: jag har flera
Haft ett seriöst förhållande: japp
Blivit kär vid första ögonkastet: japp
Fått ditt hjärta krossat: jo
Skrikit åt en lärare: mm
Kysst någon och sedan ångrat dig: jo..
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: japp
Några smycken som kostat över 1000 kr: ja

VAL:

Sommar eller vinter
:vår:)
Sova på sida, mage eller rygg: mage

Kramar eller kyssar: båda

DAGENS:

Klädsel
: jeans, svart skrynklig tröja:)
Frisyr: ingen spec
Låt: -
Vill ha: pengar
Saknad: Robin
Köp: vaddå köp.....:) köper sällan något till mig själv, blommor kanske?
Godis: choklad
Attityd:-
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: ser ut som vanligt:)

FÖRSTA:

Bästa kompis
: Annicka ,j,
Bil: en som tar mig från punkt a till punkt b duger gott o väl
Husdjur: landsköldpadda som hette skalman:))
Jobb: i kök på dagis tror jag de va...
Riktiga kärlek: Micke
Piercing: I öronen o de räcker såå bra:)

SISTA:

Personen som smsade dig
: Annicka,J
Personen som du kramade: Melwin
Personen som ringde dig:Micke
Personen som du ringde: Micke
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Micke
Bilfärd:till o från fiket med Jenny o barna
Filmen du såg : shit, kommer inte ihåg...ser aldrig film nästan
Gången du grät: nån vecka sen..

SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm
: nä
Hoppa bungyjump: nä
Kalla dig själv lycklig: nja...
Hellre ta bilden än vara med på den: ta den
Ljuga för någon:händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0