Vill ha, vill ha , vill ha...

Var i stan igår o gick runt på EM när Micke var o repade bilen...jag skulle nog kunna BO där... Way Too Happy 
Åh så fina möbler dom hade o inte alls så jättedyra heller....

De här VILL ja ha:



Denna soffan va snyyyyyyyyyyyyyyyygg....



Drömmen är ju att ha plats till denna matsalsgrupp... Yes 



Den här lampan va inte helt fel heller..........



Fint va?             


När vi kom hem från stan skulle jag göra apelsiner med röda band o kryddnejlika...
Men banden jag hade va för korta så jag tog clementiner i stället....gick lika bra:)





Hej så länge!!                   Big Hug 






Kommentarer
Postat av: snart nästan granne (hoppas)

melvin har snart klättart upp å ätit upp din dekoration-...S

2008-11-28 @ 14:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0