NU går han lilleman...

Han är såå duktig, han går mer o mer för varje dag nu....snart springer han väl oxå..:)

Just nu sitter han o kör med dammsugaren fram å åter på golvet, kanske en pik till mig att jag måste städa snart:)

Ska göra lite mat nu, Grandma  Amanda är på ingående, sen ska hon åka med bingofolket på UG så kvällen blir ensam:(

Jaja, de blir jag o Martin Timell ikväll då Cheers ...hahhaaa...jag kan bara inte sluta titta på alla dessa inredningsprogram o drömma mej bort. Äntligen hemma, Roomservice, Design med Simon o Thomas, nytt läge , u name it - i see it:)

Hej så länge!!   

 Food Fight 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att lille Melwin går...det gör min trollunge med. Hon kör oxå med dammsugaren men mest e de kul att blåsa och göra ljud i dammsugarröret...

kram

2008-11-18 @ 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0