Tidsfördriv..

Du heter: Tina

Beroende av: snus o mat

Vad tror folk om dig? Att jag är lite knepig kanske?:)

Stämmer det? ibland:)

Vad får du oftast komplimanger för? får ja nånsin de??

Hur imponerar man på dig?  Var bara dig själv

Brukar du skratta för dig själv? haha ja absolut!!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?Typ- Ja de är idag,tack , nu äter vi på mcdonalds o sen har vi en timme till innan vi e hemma..

Har du haft sex idag?: nej.

Hur svarar du i mobilen: Ja de e Tina eller hallå

Vem ringde till dej senast?: Jennie

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: frågade om sonen va här för han svarade inte i telefon..

Antal timmar sömn inatt: 8

Sov du ensam:nej med Micke sen kom Melwin i vår säng vid halv 5:)

Brukar du komma i tid: ja för de mesta

Hur känner du dig nu: hungrig

Vanligaste färg på dina kläder: svart

Vad tycker du om fötter: inte så mycket

Vad saknar du: Robin

Hade du en bra kväll igår: jadå de tycker jag...såg filmen "Farsan" ..lite smårolig faktiskt:)

Favoritdryck på morgonen: kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig:mellan 22-23

Är du blyg?: ja

Sysslar du med någon idrott: nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja

Har du spytt offentligt:o ja..en gång när ja hade halsfluss mitt i centrum för att ja inte kunde svälja.... o säkert fler gånger i min ungdom av andra orsaker;)

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: basta på badhuset kanske:)

Är du nöjd med ditt liv: ja på många sätt o vis, men många saker kunde oxå varit bättre

Är du bortskrämd: absolut inte.

Vad gör du imorgon
: har inget planerat..

Vad är det värsta du vet?
:spindlar maskar getingar alla kryp föressten:), falska människor..otrohet

Har du bra vänner och äkta vänskap?
: jag har en del bra vänner..

Vad är det finaste du fått?
: mina fyra barn

En speciell dag du minns
: har väldigt många speciella dagar som jag minns.

Du samlar på
: inget nu men tvålar o brevpapper i tonåren..

Vem ringer du när du är arg/ledsen
: vill helst va ifred då ja e arg el ledsen..

När grät du senast
: nån dag sen..

Vad skulle du göra om du vann en miljon
: sluta oroa mig för ekonomin=)

Vill du gifta dig
: ´nej

Vill du ha barn
:nej jag är nöjd med mina fyra:)

Vad dricker du helst när du är törstig
: vatten numera, annars dricka..

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns
: ja

Biter du på naglarna
: nej men gjorde tills ja va i 20 årsåldern..

Kommentarer
Postat av: Annicka

Vill du inte gifta dig????

När slutade du vilja det???

Annicka

2010-08-27 @ 17:33:55
Postat av: Tina

De har ja väl aldrig velat?

2010-08-28 @ 09:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0