Dag 17- mitt favortminne

O herregud kan inte komma på bara ett favoritminne...
 
Ett tokigt minne är när Melwin var ca ett halvår gammal och jag skulle byta blöja
på honom...i bajset i blöjan hittar jag en öronpropp...en sån där gul stor ni vet...kunde gått riktigt illa
om den fastnat i halsen.

Minns även då Robn var liten, han rymde och åkte hiss i flera timmar sen satt han inne hos en tant
och åt glass...

När Robin döptes hade hon som gjort tårtan råkat få med lite okokta makaroner i tårtan med...kraskras

Minns ju oxå när jag och Annicka skulle cykla på hennes nya cykel och sadeln fick ett stort hål:)

Jag har hur många minnen som helst men orkar inte skriva ner fler nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0