Vilken helg

Helt underbart väder hela helgen, typ 25 grader o mer ...idag är de oxå fint men inte riktigt lika varmt..18 grader nu..


Bilarna fick sig en tvätt..



Givetvis måste man tvätta cyklarna med:)

--------

Amanda gjorde en tatuering i Lördags, en bekant till oss gjorde den..



Här sitter hon o väntar nervöst...(jag gick ut ur rummet när han började tatuera)


Då kör vi...Amanda va så nervös så ja trodde hon skulle svimma men
de hade hon inte behövt, hon tyckte inte att de gjorde ett dugg ont..:)


Han hade glömt karbonpappret hemma i norge så jag ritade upp
tatueringen direkt på huden...nästan häftigare att kunna säga att JAG
ritat den:)


Resultatet: ett diskret litet hjärta som symboliserar hennes nära o kära..

Kommentarer
Postat av: Mariélle

Va fint! :D Fast det där skulle jag aldrig våga...

2010-05-18 @ 08:28:20
URL: http://maarrielle.blogg.se/
Postat av: maria

va gulligt hjärta Amanda. Gjorde det inte ont där??

kram maria

2010-05-18 @ 17:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0