Söndag

Solen skiner men inte jättevarmt, känner mig lite bakis idag,de blev en lång dag i Umeå igår..
Har sorterat in alla roliga småsaker vi fick  där..ja gillar att organisera:) O medans ja höll på med det så blev ja fan sugen på att göra smycken med, men man kan ju inte hålla på med ALLT..men ja kanske provar att göra ETT ialla fall, såg ganska roligt ut o de finns ju hur mycket som helst i pärlväg att köpa oxå...hmm måste nog skaffa mig ett jävligt välbetalt jobb känner jag..:)

Sandra har hunnit fylla 29 år(rena flickebarnet:)

GRATTIS



God tårta bjöd hon på:)

Kommentarer
Postat av: Annicka

Ska du ha ytterligare en hobby???

Jag hinner knappt med 1:(

2010-05-23 @ 13:00:26
Postat av: Tina

Man kan ju prova bara lite.:)

2010-05-23 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0