oj

Inte ofta ja skriver här ser jag:) Kan bero på att de inte händer så mycke just nu och att min
mobil e trasig o ja har så dålig kamera på min reservtelefon..

Mest bloggar jag på www.tinaspyssel.blogg.se

Idag fyller Micke 39 år hurra hurra hurra hurraaaaaaaaaaaa:)



Han får sovmorgon idag o sen ska vi fixa frukost på sängen till han:)

Annars allt lugnt , jobbar lite då å då..

Ringde måltidsenheten o anmälde mitt intresse som vikarie, då skulle dom behöva
utdrag från polisregistret??:)) o ett avföringsprov...så äckligt o behöva bajsa i en burk o
lämna till nån...

Hejsålänge:)

Kommentarer
Postat av: Annicka

Grattis igen Micke

Visst är det härligt. Du kanske känner för att förgifta någon:)

2010-03-06 @ 15:02:36
Postat av: Sandra

Hälsa Grattis till Micke!

Huvvaligen lät inte kul att bajsa i en burk....

2010-03-06 @ 20:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0