Julklappsångest

Ja jag vet att de bara är i början på September man jag har redan börjat gruva mig för julen...
Amanda fyller dessutom 15 år i November, Melwin 2 år i oktober och Elina 6 år i December...mycke dålig planering:)
Så nu ska jag strukturera upp de här redan nu med att skriva listor o börja handla.....tur att vi bara köper till barnen i vår familj...




Denna traktor fick Melwin förra julen o den bara går o går o går, han
har lekt med den varje dag sen dess o vi har bara bytt batteri EN gång, så detta va
helt klart förra julens bästa julklapp:)



Fint med rönnbär


lek i väntan på middagen..

Nu ska jag hämta Elina på skolan o sen hem o klura ut en bra middag...

hejs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0