Long time no see:)

Hallå ja

Nu flyttar vi snart , inte så länge kvar , ska blir så skönt oavsett va andra tycker o tänker.

Har börjat en praktik på hemtjänsten, som varar en månad, trivs kanon o hoppas på att få jobba mycket, åtminstone i sommar ser det ljust ut...

Lite bilder har jag att bjuda på:



Nya huset...lägger in bilder så småningom på insidan, kan ju va roligare att
se när de är klart:)



Snacka om nöjda skoteråkare...



ser skönt ut..

 vi va ju en sväng o hälsade på i Gällivare på sportlovet...
Då körde vi förbi denna snöskulptur...ja o amanda tycker de liknar en gris men....


Amanda blev ju inlagd med dropp stackarn, körtelfeber. hon lär väl
döda mig om hon ser att jag lagt in bilder på henne:)
Turtorduvor


Här ser dom LITE piggare ut....

Men vår??? nja inte av bilderna att döma

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan!



Fin blogg :) jag driver en smyckesblogg där jag lägger upp smycken som jag själv designat. Nu har jag börjat göra namnsmycken som är väldigt populärt. Du kan alltså få precis vad du vill på ditt smycke i namn, ord och siffror. Mer personligt kan det inte bli :)

Ta gärna en titt.



Mvh

Sanna

2009-04-05 @ 14:12:53
URL: http://handmadebysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0