37 år ung:))

Ja då närmar man sig 40 med stora steg, suck...

Hade dock en trevlig födelsedag idag....åkte till stan på kurs för sommarvikarier inom äldreomsorgen...vissa saker var sånt som man redan visste men en del va ganska lärorika o intressanta faktiskt.

Underbart väder har de varit idag med:) sol hela dagen...hoppas på samma imorgon.

Fick god middag när jag kom hem, grillat o potatisgratäng. Amanda o Fredrik hade gjort en supergod tårta dessutom:)
Annica, Åke, Anton, Alva, Jennie o Erika va förbi o grattade mig med...tack , tack:))



mycket gott:))



Fina ljus från amanda..



lotter men ingen vinst...jo föressten 20 kr skrapade jag ju ihop:)


sommarblommor



Tänkte jag skulle piffa till mej med ljusa slingor men hoppsan, dom blev
nog mer åt de orangea hållet:))
jaja, va tusan , nån ska ju ha de med...
Tur att de alltid går att färga om, de blir brunt nästa gång...

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0