Godmorgon..

Sitter med mitt kaffe o väntar på att Micke ska vakna....han har jobbat natt....när han vaknar ska vi åka till stan....känns inte jättekul med två sjuka gnälliga barn men vi behöver verkligen handla hem lite mat....tomt i kyl i skafferi....varför tar allt slut samtidigt?
Verkar inte va så kallt idag i alla fall , minus 8.
Elina är lycklig för hon upptäckte att hon har två lösa tänder i underkäken:) Hon kommer nog att läspa när hon tappar dom:)...hon längtar för att så kommer ju tandfen....



Maria i skåne skickade ett MMS med en bild på att de snöat där....haha...de var väl en sju-åtta flingor kanske
De här kallar jag snö:)



Amanda satte på Melwin kjol här en dag...lillebror får stå ut med mycke han:)



Pippilångstrumpkläder......ja även här är Amanda den skyldige...

Kommentarer
Postat av: Linda

vi e inte så bortskämda med snö neråt landet, Jag bor i göteborgs regionen, snöar der här regnar det bort efter ett par timmar sedn blir det kallt och isgata.



Jag e en tjej på snart 28 som väntar mitt tredje barn titta in på min blogg.

2009-01-11 @ 18:14:49
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0