Barnen sover

O jag försöker förstå mej på Facebook...hittar inga gamla klasskopisar...inte än i alla fall:)

Jag känner mig gammal idag...Amanda sa att hon ville göra nåt ...typ åka till Los Angeles...då sa jag att de vill jag med, alltså göra något med mitt liv...då sa hon att jag redan har levt mitt liv o de enda som återstår nu är att blir äldre, sitta hemma o lösa korsord...tack för den....:(


Här e lite bilder på min lille sjukling som inte alls e pigg idag....

       

Hoppas han e piggare imorgon stackarn....



Kommentarer
Postat av: Malin

Inget roligt när dem små är sjuka!!! :-( Hoppas han blir frisk foooooooort!! // Malin (Av-längtan-till-dig)

2009-01-15 @ 22:57:32
Postat av: Jennie

fyy jag hatar att måsta städa och plocka hela tiden..Vill ligga ner å bara slöööööa... UTAN barn och karlar som ska ha min uppmärksamhet hela tiden....

2009-01-16 @ 12:08:12
Postat av: amanda

haha, men jag och du kan fara utomlands nån gång ;p

2009-01-17 @ 02:04:00
Postat av: jennie

JAAAAAAA.. ja å fredde kan följa..L men hur ska vi få din mamma att sola på stranden???

2009-01-22 @ 19:56:01
Postat av: emma

hej hej tittar in från fl. hoppas lille man har kryat på sig

2009-01-24 @ 12:08:17
URL: http://fiviva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0