På Måndag är de ...

......fyra veckor sen jag o Micke började med GI-metoden..

Resultat:

Micke -10 kilo
Jag -8 kilo

Micke är mycke duktigare än jag på att motionera , de kan man se på viktminskningen:)

Idag verkar bli en gråmulen dag:( ska tydligen regna hela dagen här...
Blir nog inte mycke gjort idag.
Är pubafton i parken men jag ska inte dit eftersom jag är sjukskriven till o med idag, Micke far säkert dit en sväng, hoppas bara de blir bättre väder då...
Amanda har kommit hem från skåne nu, inte för att man ser skymten av henne i alla fall men....killen är viktigare såklart, har väl oxå varit 15 en gång i tiden...haha...känns som igår faktiskt...


skulle egentligen behövt måla huset med i sommar men de får nog vänta till nästa i alla fall..

Nu ska ja dricka mitt kaffe o sen få på nå kläder o fundera på va vi ska hitta på idag...

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0