60 frågor...

1. Hur gammal är du om fem år?

ehh 41 ...


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? 

Melwin


3. Hur lång är du?

174 cm


4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Kommer faktisk inte ihåg när jag senast såg en hel film....


5. Vem ringde du senast?

Min mamma


6. Vem ringde dig senast?

Micke

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Är det sant eller ett bluffsms"?


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Beror på, är det brådskande så ringer jag, annars blir det oftast sms.


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

skilda


10. När såg du senast din mamma?

två år sen


11. Vilken ögonfärg har du?

Blå.


12. När vaknade du i dag?

Vid 6.30


13. Vilken är din favoritjulsång?

Gläns över sjö och strand.


14. Vilken är din favoritplats?

-


15. Vilken plats föredrar du minst?

Sjukhus.


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Va jobbiga frågor...


17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Mörkret.


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Säkert något ungarna gjort...


19. Hur stor är din säng?

180*200 cm.


20. Har du stationär eller bärbar dator?

Både och.


21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Utan.


22. Hur många kuddar har du i sängen?

Jag har bara en


23. Hur många landskap har du bott i? 

Två, skåne o västerbotten


24. Vilka städer har du bott i?

En.


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Barfota


26. Är du social?

Oftast. Kan ha dagar då jag känner mig riktigt osocial också.


27. Vilken är din favoritglass?

Tip Top


28. Vilken är din favoritefterrätt?

Åh det finns så många men kommer inte på nån speciella just nu.


29. Tycker du om kinamat? 

Japp


30. Tycker du om kaffe?

Oh , ja


31. Vad dricker du till frukost?

Oboy eller kaffe


32. Sover du på någon särskild sida?

Sover på mage


33. Kan du spela poker?

Nej.


34. Tycker du om att mysa/kela?  

Ja när jag är på det humöret.


35. Är du en beroendemänniska?

Ja det är jag.


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej, tror inte det.


37. Vill du ha barn?

Nä de räcker nu:)


38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska , Danska


39. Har du någonsin åkt ambulans?

nej


40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Spenderar inte så mycket pengar....de blir till barna,,,kanske något till hemmet


42. Äger du dyrbara smycken?


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Inredningsprogram, Paradise hotel, idol


44. Kan du rulla med tungan?

Njae


45. Vem är den roligaste människan du känner?

Känner inga roliga människor;)


46. Sover du med gosedjur?

Nej.


47. Vad har du för ringsignal?

Jobb med Afasi o Filthy


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Nej


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En legokloss


50. Flirtar du mycket?

Nej


51. Kan du byta olja på bilen?

Nej


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? 

Nej


53. Vilken var den senaste boken du läste?

Det var så längesen jag läste en bok så det minns jag inte.


54. Läser du någon dagstidning?

Japp,Norran


55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Vi föräldrar o Kalle Anka


56. Dansar du i bilen?

Hur gör man då?!


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Mix Megapol.


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Inköpslistan igår


59. När var du i kyrkan senast?

På skolavslutningen i Juni


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?Min klassföreståndare Lars Hansson....*skrattar*                                        Trampoline 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0