Melle fick sin ettårsspruta idag...

Han va sååå duktig o skrek bara lite grann...
Farbror doktorn hittade inte hans kulor men dom kan ha åkt upp tillfälligt sa han....dom dyker nog upp igen:)
Han vägde 12,3 kilo o var 80 cm lång....stora killen:)

Elina var med o byggde ett högt torn:

   



Scrapbooking:

Gjorde mitt första alster idag.....så roligt men ack så tidsödande....



Snyggt va?     Shy Girl 

Hatar min nya (gamla) mobil, den tar så dåliga bilder. Bytte ju efter mycket tjat från Amanda....jaja hon tröttnar
nog snart å då tar jag tillbax den igen...

Nä nu ska jag se Äntligen hemma!!

Natt natt!!






Kommentarer
Postat av: jenny

Några tårar kom allt när jag såg lilla mormor på bilderna. Har inte sett henne på bild ens sen hon gick bort....

2008-12-03 @ 10:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0