Julafton 2008

Så var den dagen avklarad....vi hade en bra dag med god mat o tomte som kom med julkappar...vad mer kan man begära....



Dekoration............................Hälsade på Ingamaj............julbordet......



Dopp i grytan.......................spela spel.........................mys med pappa



Tomtar..................................Tokrar......................................sötisar....



Barnen o tonårsmonstret.........



Kalle anka...............................Steffe o Elina..................Paket



Hmmmmmmmmmmmmm....VAD kan de vara?

   God fortsättning på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Hej vill lämna lite spår efter mig;) Då jag såg att du hade lämnat i min;)



Hoppas ni hade en underbar jul och att ni får en härlig nyår.



Kram

2008-12-26 @ 22:29:04
URL: http://svelin.blogg.se/
Postat av: kristin

Hoppas ni haft en bra jul och får en bra nyår. Å jag måste bara säga en gång till vilka söta barn du har. kram

2008-12-29 @ 09:47:49
URL: http://mammamedtvabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0